10. SINIF DİL VE ANLATIM DERSİ KONULARI-10. SINIF DİL VE ANLATIM MÜFREDATI

10. SINIF DİL VE ANLATIM DERSİ MÜFREDATI,10. SINIF DİL VE ANLATIM MÜFREDATI, dil ve anlatım 10 sınıf müfredatı,dil ve anlatım dersi 10. sınıf müfredatı,10. sınıf dil ve anlatım dersi konuları,10. sınıf dil ve anlatım konuları
10. SINIF DİL VE ANLATIM DERSİ MÜFREDATI

1. Ünite- Sunum - Tartışma - Panel
               İletişim
               Sunum
               Tartışma
               Açık Oturum
               Sempozyum (Bilgi Şöleni)
               Forum
               Münazara
               Panel
 

2. Ünite- Anlatım ve Özellikleri
               Anlatıma Hazırlık
               Anlatımda Tema ve Konu
               Anlatımda Sınırlandırma
               Anlatımın ve Anlatıcının Amacı
               Anlatımda Anlatıcının Tavrı
               Anlatımın Özellikleri
               Anlatımın Oluşumu
               Anlatım Türlerinin Sınıflandırılması

3. Ünite - Anlatım Türleri
               Öyküleyici Anlatım (Hikaye Etme) - İsim (Ad)
               Betimleyici Anlatım (Tasvir Etme) - Sıfat (Ön Ad)
               Coşku ve Heyecana Bağlı (Lirik) Anlatım - Zamir (Adıl)
               Destansı (Epik) Anlatım - Fiil (Eylem) - Fiilimsi (Eylemsi)
               Emredici Anlatım - Birleşik Fiiller
               Açıklayıcı, Öğretici, Kanıtlayıcı, Tartışmacı Anlatım - Fiil Çatıları
              Düşsel (Fantastik) Anlatım - Gelecekten Söz Eden Anlatım - Zarf (Belirteç)
               Gelecekten Söz Eden Anlatım - Edat (ilgeç)
               Söyleşmeye Bağlı Anlatım (Diyalog)
               Mizahi Anlatım
Previous Post
Next Post
Related Posts

0 yorum:

Tanzimat Döneminde Roman