12. SINIF DİL VE ANLATIM DERSİ KONULARI-12. SINIF DİL VE ANLATIM MÜFREDATI-12. SINIF DİL VE ANLATIM DERSİ KONU ANLATIM LİSTESİ

12. SINIF DİL VE ANLATIM DERSİ KONULARI,lise son dil ve anlatım konu anlatımları, 12. SINIF DİL VE ANLATIM MÜFREDATI,12. SINIF DİL VE ANLATIM DERSİ KONU ANLATIM LİSTESİ
 
12. SINIF DİL VE ANLATIM DERSİ ÜNİTELENDİRİLMİŞ YILLIK PLANA UYGUN KONU ANLATIM LİSTESİ

  1. ÜNİTE: SANAT METİNLERİNİN AYIRICI ÖZELLİKLERİ
     Sanat Metinlerinin Ayırıcı Özellikleri

 2. ÜNİTE: SANAT METİNLERİ
     Fabl
     Masal
     Hikâye
     Roman
     Tiyatro (Oyun)
     Şiir

 3. ÜNİTE: SÖZLÜ ANLATIM
     Konferans
     Açık Oturum
     Sempozyum
     Forum
     Münazara

 4. ÜNİTE: BİLİMSEL YAZILAR

     Bilimsel Yazılar
Previous Post
Next Post
Related Posts

0 yorum:

Tanzimat Döneminde Roman