12. SINIF TÜRK EDEBİYATI KONU ANLATIM LİSTESİ-12. SINIF EDEBİYAT MÜFREDATI-12. SINIF EDEBİYAT KONU ANLATIM LİSTESİ

12. SINIF TÜRK EDEBİYATI KONU ANLATIM LİSTESİ,12. SINIF EDEBİYAT MÜFREDATI,12. SINIF EDEBİYAT KONU ANLATIM LİSTESİ,LİSE SON EDEBİYAT DERSİ MÜFREDATI,LİSE SON TÜRK EDEBİYATI DERSİ KONU ANLATIM LİSTESİ



12. SINIF TÜRK EDEBİYATI ÜNİTELENDİRİLMİŞ YILLIK PLANA GÖRE HAZIRLANAN KONU ANLATIM LİSTESİ

1. ÜNİTE: CUMHURİYET DÖNEMİ TÜRK EDEBİYATI (1923 – …) 
     Cumhuriyet Dönemi Türk Edebiyatının Oluşumu

2. ÜNİTE: CUMHURİYET DÖNEMİNDE ÖĞRETİCİ METİNLER 

   1. Cumhuriyet Dönemindeki Öğretici Metinlerin Özellikleri ve Temsilcileri
   2. Cumhuriyet Döneminde Edebi Dergiler

3. ÜNİTE: CUMHURİYET DÖNEMİNDE COŞKU VE HEYECANI DİLE GETİREN METİNLER (ŞİİRLER)

   1. Öz Şiir Anlayışını Sürdüren Şiir
       *Yedi Meşaleciler
   2. Serbest Nazım ve Toplumcu Şiir (1920-1960)
   3. Millî Edebiyat Zevk ve Anlayışını Sürdüren Şiir
       *Beş Hececiler
       *Hisarcılar
   4. Garip Hareketi (I. Yeni) (1940-1954)
   5. Garip Dışında Yeniliği Sürdüren Şiir 
       *Maviciler
   6. İkinci Yeni (1954-1960)
   7. İkinci Yeni Sonrası Toplumcu Şiir (1960-1980)
   8. 1980 Sonrası Şiir
   9. Cumhuriyet Döneminde Halk Şiiri

4. ÜNİTE: CUMHURİYET DÖNEMİNDE OLAY ÇEVRESİNDE OLUŞAN EDEBÎ METİNLER 

   1. Anlatmaya Bağlı Edebî Metinler (Hikâye-Roman)
      a. Millî Edebiyat Zevk ve Anlayışını Sürdüren Eserler
      b. Toplumcu Gerçekçi Eserler
      c. Bireyin İç Dünyasını Esas Alan Eserler
      ç. Modernizmi Esas Alan Eserler

   2. Göstermeye Bağlı Edebî Metinler (Tiyatro Metinleri veya Drama Metinleri)

   3. Cumhuriyet Dönemi Edebiyatının Genel Özellikleri
Türkiye Dışındaki Çağdaş Türk Edebiyatı
Previous Post
Next Post
Related Posts

0 yorum:

Tanzimat Döneminde Roman